V Kombicentru opravljamo individualno dostavo in prevoze pohištva iz Ikea centra v Celovcu, Grazu, Vilešu – Gorici, Zagrebu, Padovi in Ljubljani.

Vi preko spleta ali osebno izberete izdelke, naročite, mi vam pripeljemo, po želji tudi zmontiramo.

Za naročila in za vsa ostala vprašanja nas lahko pokličete na številko:

ali nam pišete na e–mail:

 

Postopek naročila

  1. Pošljete nam točen seznam artiklov (povezave do artiklov ali PDF dokument, ki ga izpolnete na IKEA spletni strani), ki jih potrebujete iz izbranega IKEA centra (preverite tudi zalogo in težo naročila), ter nam posredujte mobilni telefon in točen naslov za dostavo.
  2. Na podlagi vaše lokacije in izbranega Ikeja centra ter obsega naročila vam pošljemo našo ponudbo.
  3. Po potrditvi ponudbe, prejmete predračun za prevoz, v primeru, da izdelke plačamo mi, dobite predračun tudi za izdelke. Za izdelavo predračuna potrebujemo točne podatke plačnika. Če je to fizična oseba: ime, priimek naslov, če je to podjetje: ime podjetja in davčno številko.

Dodatni pogoji prevozov iz Ikee

  1. Dostava se opravi do dovoza, ki je najbližji vhodu v stavbo.
  2. Dostop z dostavnim vozilom do vhoda mora biti brezplačen, sicer se dostava izvede do najbližje točke, kjer je možno razkladanje. Možno je tudi, da naročnik krije stroške plačljivega parkirišča.
  3. Razkladanje se obračuna po veljavnem ceniku, nošenje blaga pri dostavi ni všteto v ceno.
  4. Dodatno nošenje blaga se obračunava 20€/na osebo na uro
  5. Odvoz odpadne embalaže po montaži se zaračuna 50€ + DDV
  6. Naročnik pri podjetju Nomad 2000 d.o.o. naroči storitev prevozov s tem, ko izpolni naročilo o prevozu in vplača v polnem znesku akontacijo za prevoz.
  7. V primeru, da naročnik blaga ni plačal v lastni režiji, lahko za to zadolži podjetje Nomad 2000 d.o.o., ki v naročnikovem imenu plača blago.
  8. V ta namen naročnik podjetju Nomad 2000 d.o.o., izroči denar za nabavo blaga – oziroma plača po predračunu
  9. Po prejetju naročila in potrdila o prejetju denarja, se smatra, da je naročilo storitve prevoza za Ikea center zaključeno.
  10. Vsaka kasnejša odpoved storitve se smatra za brezpredmetno ter se zaradi možnosti poslovne škode naročniku zaračuna polna cena storitve, četudi se naročnik po izvedenem naročilu odloči, da zaradi kakršnega koli razloga ne potrebuje storitve oziroma določenega blaga.
  11. Prav tako prevoznik ni odgovoren v primeru, da naročenega blaga ni na zalogi v Ikea centru.
  12. Naročnik prevoza je dolžan sam preveriti, če je blago na zalogi. Tudi v tem primeru je prevoznikova cena prevoza blaga enaka ceni polnega naročila.
  13. Glede poškodb na blagu si prevoznik zadrži pravico glede odgovornosti, saj zaradi narave nabave blaga on sam nima vpogleda v vsebino paketov. Torej je za vse kasnejše reklamacije glede nabavljenega in poškodovanega blaga ter stroškov povezanih z njimi odgovoren naročnik sam.
  14. V primeru, da naročnik uveljavlja reklamacijo, mu le-to prevoznik zaračuna po veljavnem ceniku, pri tem, da mora naročnik reklamirano blago dostaviti in prevzeti na sedežu podjetja Nomad2000.
  15. Če potrebujete račun iz IKEE na vaše podjete, potrebujemo izpis iz AJPES-a in pooblastilo vašega podjetja, da lahko opravimo nakup v vašem imenu.
  16. Spletno naročanje click and collect se doplača.
  17.  

Izkušnje zadovoljnih strank

Povpraševanje

Za hitro in ugodno ponudbo nas pokličite:

Najemite svoj kombi v manj kot 3 minutah. Za hitro in ugodno ponudbo pokličite: