Prevozi in dostava iz Ikea centra v Celovcu (Avstrija)

Ljubljana, 12. 06. 2021 - Obveščamo Vas, da se navkljub trenutni situaciji - COVID-19 - dostava iz Ikeinih centrov izvaja nemoteno.

V Kombicentru opravljamo tedenske dostave in prevoze pohištva iz Ikea centra v Celovcu, Grazu, Vilešu - Gorici, Zagrebu, Padovi in Ljubljani. Vi preko spleta ali osebno izberete izdelek, naročite, mi vam poceni pripeljemo, po želji tudi zmontiramo.

Teža do (kg) 10 30 50 200 400 600 800 1000 1200
Cena (brez DDV) 24 € 33 € 41 € 50 € 73 € 90 € 107 € 123 € 140 €

Navedene zgornje cene veljajo za nakup in dostavo do 20 izdelkov. V primeru večjega števila izdelkov se za vsak dodatni izdelek zaračunava 0,5 € + ddv na izdelek, saj je potrebno ali izdelke dodatno nabrati ali pregledati naročilo.

Dodatne storitve

Montaža
1 oseba(e/i) / ura 16 €
2 oseba(e/i) / ura 28 €
Dostava izven Ljubljana
Do 30 km 25 €
Do 65 km 50 €
Do 100 km 65 €
Več Po dogovoru

Cene montaže in dostave ne vključujejo DDV-ja.

Cena prihoda na mesto montaže se obračuna po veljavnem ceniku za prevoze tovora.

Postopek naročila

  1. Pošljete nam točen seznam artiklov (linke artiklov ali PDF dokument, ki ga izpolnete na Ikejini strani), ki jih potrebujete iz izbranega Ikej-a centra (preverite tudi zalogo in težo naročila), mobilni telefon in točen naslov za dostavo.
  2. Na podlagi izdelkov (teža, volumen, št. artiklov) vam pošljemo ponudbo in datum dobave.
  3. Po potrditvi ponudbe, prejmete predračun za izdelke in prevoz. Za izdelavo predračuna potrebujemo točne podatke plačnika. Če je to fizična oseba: ime, priimek naslov, če je to podjetje: ime podjetja in davčno številko.
  4. Na dan dostave vam ob odhodu voznika iz Ikeje pošljemo e-mail z razporedom dostav in gps sledenjem voznika.

dodatni pogoji prevozov iz ikee

  1. Osnovni cenik prevozov je vezan na relacijo Ljubljana - dogovorjeni Ikea center.
  2. Dodatna dostava se plača glede na tekoči cenik prevozov oziroma po dogovoru.
  3. Dostava se opravi do dovoza, ki je najbližji vhodu v stavbo.
  4. Dostop z dostavnim vozilom do vhoda mora biti brezplačen, sicer se dostava izvede do najbližje točke, kjer je možno razkladanje.
  5. V ceni prevoza je všteta pomoč pri razkladanju blaga pri dostavi v Sloveniji, nošenje blaga pri dostavi ni všteto v ceno.
  6. Dodatno nošenje blaga v Sloveniji se obračunava po tekoči tarifi za selitve oziroma po predhodnem dogovoru - oziroma 15€/na osebo na uro
  7. Omogočamo samo skladiščenje za manjše artikle: prvi dan je skladiščenje brezplačno, vsak naslednji dan se skladiščenje zaračuna 10€ + DDV
  8. Odvoz odpadne embalaže po montaži se zaračuna 30€ + DDV
  9. Naročnik pri podjetju Nomad 2000 d.o.o. naroči storitev prevozov s tem, ko izpolni naročilo o prevozu in vplača v polnem znesku akontacijo za prevoz.
  10. V primeru, da naročnik blaga ni plačal v lastni režiji, lahko za to zadolži podjetje Nomad 2000 d.o.o., ki v naročnikovem imenu plača blago.
  11. V ta namen naročnik podjetju Nomad 2000 d.o.o., izroči denar za nabavo blaga - oziroma plača po predračunu
  12. Po prejetju naročila in potrdila o prejetju denarja, se smatra, da je naročilo storitve prevoza za Ikea center zaključeno.
  13. Vsaka kasnejša odpoved storitve se smatra za brezpredmetno ter se zaradi možnosti poslovne škode naročniku zaračuna polna cena storitve, četudi se naročnik po izvedenem naročilu odloči, da zaradi kakršnega koli razloga ne potrebuje storitve oziroma določenega blaga.
  14. Prav tako prevoznik ni odgovoren v primeru, da naročenega blaga ni na zalogi v Ikea centru.
  15. Naročnik prevoza je dolžan sam preveriti, če je blago na zalogi. Tudi v tem primeru je prevoznikova cena prevoza blaga enaka ceni polnega naročila.
  16. Glede poškod na blagu si prevoznik zadrži pravico glede ogovornosti, saj zaradi narave nabave blaga on sam nima vpogleda v vsebino paketov. Torej je za vse kasnejše reklamacije glede nabavljenega in poškodovanega blaga ter stroškov povezanih z njimi odgovoren naročnik sam.
  17. V primeru, da naročnik uveljavlja reklamacijo, mu le-to prevoznik zaračuna po veljavnem ceniku, pri tem, da mora naročnik reklamirano blago dostaviti in prevzeti na sedežu podjetja Nomad2000.
  18. Navedene cene veljajo za volumen izdelkov do 5m³. Volumen izdelkov nad 5m³ se obravnava kot novo naročilo.
  19. Če potrebujete račun iz IKEE na vaše podjete, potrebujemo izpis iz AJPES-a in pooblastilo vašega podjetja, da lahko opravimo nakup v vašem imenu.
  20. Navedene zgornje cene veljajo za nakup in dostavo do 20 izdelkov. V primeru večjega števila izdelkov se za vsak dodatni izdelek zaračunava 0,5 € + DDV na izdelek, saj je potrebno ali izdelke dodatno nabrati ali pregledati naročilo.
  21. Spletno naročanje click and collect se doplača (strošek Ikeje: 9.90 € Vilesse, 10.00 € Graz in Celovec, brezplačno Zagreb)
  22. Prav tako se doplača naročanje na Last minute – zadnji dan pred odhodom (Italija), in sicer 15€ na naročilo, ki je manjše od 1000€ (strošek Ikeje)

povpraševanje

Za hitro in ugodno ponudbo nas pokličite - 051 313 729.

do